Pentru comenzi si detalii cheapb@yahoo.com

marți, 22 februarie 2011

Neseriozitatea BRESLO !!

Primisem ieri un mesaj pe breslo cu privire ca unele din produsele mele nu isi au loc pe Breslo si ca daca nu le sterg acestea vor fi sterse, (niste mouse-uri si o bricheta ), am sters majoritatea produselor mele . Astazi  cand vreau sa ma loghez constat cu stupoare ca mi-a fost blocat contul , nu am primit nici un email de notificare , produsele mele au fost sterse in totalitate de pe Breslo , desi acelea se incadrau in categoria handmade.Daca mai existau produse care nu corespund trebuiau sa fie sterse acelea . Aveam pe blog aplicatia minibreslo si vad ca apar alte produse decat produsele mele .In plus de asta am pierdut si cateva comenzi ( am vazut pe mail  notificarile pentru comenzi) Tin sa mentionez ca am platit taxa Breslo pentru doua luni de acum inainte . E normal asa ceva? am trimis un mail echipei breslo dar deocamdata nu mi-au raspuns si sincer cred ca am slabe sanse sa primesc un raspuns cat de curand !
In sfarsit dupa vreo zece e-mailuri la care nu mi-a raspuns nimeni, si zeci de telefoane am reusit sa dau vineri de cei de la breslo ,le-am spus problema mea cu magazinul si au spus ca revin cu un telefon , bine-nteles ca nu a revenit nimeni si nici nu au mai raspuns la telefon , am sunat si luni , si azi de o gramada de ori pana in sfarsit a raspuns cineva(cand am sunat de pe alt numar). Mi-au zis ca au reactivat magazinul si le-am zis ca vreau sa intru pe internet sa vad la care am primit raspunsul ''aaa pai acum nu e activat pentru ca nu il mai putem activa'' , ziceau ca aveam 50% produse non handmade , dupa ce am sters produsele non handmade , care erau vreo 6, si eu aveam vreo 60 de cercei si bijuterii facute din fimo sau margele , cu manuta mea. Le-am zis ca nu am primit nici un mail cu privire la inchiderea contului meu , si au inceput sa se balbaie, ca nu stiu de ce...ca o sa vorbeasca cu colegii, sa vada.Au tinut sus si tare ca magazinul nu il mai pot activa , sa-mi fac alt magazin daca doresc , bine-nteles , banii platiti pe 2 luni nu ii restituie si bine inteles , la noul magazin sa platesc din nou. Ce sa mai zici?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu